До складу комісії увійшли представники Міндовкілля, ДСНС, Мінфіну, Фонду Держмайна, Держводагентства та Верховної Ради.
![](http://vodaif.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/193137833_2959678887585976_8854447984725901718_n.jpg)
![](http://vodaif.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/192190342_2959680037585861_6434067047513368593_n.jpg)
Члени комісії оглянули стан Домбровського кар’єру та хвостосховищ, адже вони є основною загрозою для водоносних горизонтів та транскордонної річки Дністер.
![](http://vodaif.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/190815904_2959679980919200_8429427114242664997_n.jpg)
![](http://vodaif.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/191306202_2959680030919195_934447742259564229_n.jpg)
![](http://vodaif.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/191736602_2959679970919201_3119930788931681474_n.jpg)
За словами начальника Дністровського БУВР Романа Михайлюка лабораторія моніторингу вод Західного регіону постійно контролює якість води місці впадання річки Сівки в Дністер.
“За результатами досліджень виявлено перевищення середньорічних екологічних нормативів якості. Зокрема, у два рази перевищений допустимий рівень солей, є залишки дихлофосу, у два з половиною рази перевищення рівня ртуті і у п’ять разів міді, та багато іншого. В 2010 році коли тут було оголошено зону надзвичайної екологічної ситуації ми встановили свій пост і робимо аналізи поверхневих вод. Результати нашого моніторингу дозволять спеціалістам визначити, як розв’язувати проблему, щоб в річку Сівка і в Дністер не потрапляла ця вода”.
![](http://vodaif.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/192389570_2959679927585872_5455728690001432079_n.jpg)
![](http://vodaif.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/192520762_2959679997585865_5908245419261207922_n.jpg)
Як відомо, з 2008 року розпочалося поступове затоплення відкритої шахти кар’єру у зв’язку з припиненням роботи насосних станцій. У 2008-2010 роках затоплення прискорилося через значний приплив прісних вод із річки Сівка (прорив з північного борту) та рясні дощі. У червні 2020 року річка Сівка прорвалася в кар’єр вдруге. Тож зараз існує загроза підняття рівня води в кар’єрі і потрапляння розсолів в Дністер.